Nattåg och nötpastej

Då var man tillbaka i Ume igen. Det känns som om jag har varit vaken i tre dygn. Natten till lördag blev det fyra timmars orolig sömn med tankar om Vegovision snurrandes i huvudet, natten till söndag på tåg till Stockholm och natten till idag på tåget hem. Jag börjar jobba om tre och en halv timme och eventuellt ska en TV4-intervju också klämmas in däremellan. Jag vill som desperat sjukskriva mig till jobb och bara krascha i sängen men det går ju inte om jag har varit med på tv tidigare på dagen. Och jag vet ju inte om intervjun blir av så jag kan inte sjukanmäla mig än.

Hela kollektivet sover, ingen är vaken och vill leka med mig. Dessutom är nötpastejen snart slut.

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0