Hagel.

Okej. Jag vet att jag bor i norrland.
Men det ska verkligen inte snöa och hagla i maj även om det är norrland det gäller. Visst kan det vara faschinerande de första gångerna när det liksom snöar och är soligt på samma gång. Men när det haglar en halvtimme i streck samtidigt som de tunga gråa molnen hotar att ödelägga mina dagsplaner (som i princip går ut på att inte ligga hemma och snörvla och tycka synd om mig själv) är det inte roligt. Inte ens lite. Och ingen är här och håller sällskap. Helly har ju äntligen kommit tillbaka från 08ornas land men jobbet stal henne direkt. Inte ens Brand är här och pratar med mig.

Kommentarer
Postat av: Peyton

Absolut. Om jag inte snorar bort mig själv så :D

2008-05-22 @ 22:02:56
URL: http://sweetwater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0